LKU mobilioji programėlė – jau „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėse!

LKU grupės kredito unijų nariai naudodamiesi mobiliąja programėle gali atlikti kasdienes finansines operacijas dar patogiau – vos keliais mygtukų paspaudimais. Parsisiųskite, prisijunkite ir atraskite savo kredito uniją telefone!

  • Prisijunkite prie programėlės jau pamėgtomis prisijungimo priemonėmis – mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.
  • Esant galimybei – nustatykite prisijungimą biometriniais duomenimis (piršto atspaudu ar veido atvaizdu) arba savo susikurtu PIN kodu.
  • Peržiūrėkite informaciją apie kredito unijoje turimas paskolas ir indėlius.
  • Stebėkite visas savo mokėjimo sąskaitas, jų likučius ir išrašus už ne ilgesnį nei 90 dienų laikotarpį.
  • Gaukite nemokamus pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas.
  • Atlikite mokėjimus tarp savo sąskaitų, į kitas finansų įstaigas, paprastai kartokite jau atliktus mokėjimus arba atsakykite į gautus mokėjimus.
  • Peržiūrėkite paskutinius atliktus mokėjimus.
  • Matykite visas savo mokėjimo korteles (tiek pagrindines, tiek papildomas).
  • Blokuokite savo mokėjimo kortelę, jeigu ji buvo prarasta – pavogta arba pamesta. Būsite nukreipti į mokėjimo kortelių aptarnavimo centrą, kuris dirba visą parą.
  • Matykite savo kredito unijos rekvizitus, esant poreikiui – susisiekite su kredito unija tiesiai iš mobiliosios programėlės.

Kodėl verta naudotis LKU mobiliąja programėle?

Greita

Mokėjimus galite atlikti neatvykę į kredito uniją.

Patogu

Visa informacija apie turimas mokėjimo sąskaitas – vienoje vietoje.

Paprasta

Programėlė sukurta pagal šiandienos vartotojų poreikius.

Saugu

Visos operacijos vykdomos laikantis griežčiausių saugumo standartų.

Kaip pradėti naudotis LKU mobiliąja programėle ?

1

Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių.

2

Registruokitės su savo „i-Unija“ naudotojo kodu ir pasirinkta prisijungimo priemone: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“.

3

Atidžiai perskaitykite ir patvirtinkite, kad susipažinote su mobiliosios programėlės bendrosiomis naudojimo sąlygomis.

4

Naudokitės visais mobiliosios programėlės privalumais!

Dažniausiai užduodami klausimai

Svarbūs dokumentai

Bendrąsias naudojimo sąlygas galite rasti čia ir LKU mobiliojoje programėlėje.

LKU mobilioji programėlė

Susisiekite su savo kredito unija per mobiliąją programėlę.

Prisijunkite prie mobiliosios programėlės ir meniu punkte „Kontaktai“  pasirinkite skiltį „Parašykite“. Sekdami nurodymus būsite nukreipti į savo el. pašto dėžutę, kurioje galėsite pateikti visą informaciją apie mobilios programėlės sutrikimus.

Prisijungimui prie mobiliosios programėlės galite naudoti mobilųjį elektroninį parašą, kvalifikuotą „Smart-ID“ paskyrą, arba, po registracijos taip pasirinkus, savo susikurtą PIN kodą, taip pat biometrinius duomenis – piršto atspaudą ar veido atvaizdą.

Mokėjimų tarp savo sąskaitų tvirtinti nereikia, o atliekant mokėjimą į kitos finansų įstaigos sąskaitą – tai galite atlikti mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Jums pakaks turėti išmanųjį įrenginį, mobilųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, su „Android“ (bent 7.0 ir naujesnės versijos) arba „iOS“ (bent 13 ir naujesnės versijos) operacine sistema, interneto ryšį, taip pat su kredito unija sudarytą elektroninių paslaugų sutartį, kurios naudotojo kodas nebūtų užblokuotas.

Jeigu užblokavote prisijungimą biometrinėmis priemonėmis, jį atblokuoti galite patys – prisijungdami su mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.

Taip, savo kredito unijai nurodykite prarasto įrenginio pavadinimą, naudotojo kodą, kuris buvo registruotas mobiliojoje programėlėje (tik jeigu naudojate kelis naudotojo kodus), ir įrenginys bus užblokuotas. Primename, kad kitais įrenginiais ir toliau galėsite pasiekti LKU elektronines paslaugas.

Taip, prieš tai reikėtų išsiregistruoti iš vienos paskyros ir iš naujo prisiregistruoti į kitą. Taip pat prisijungimui prie skirtingų paskyrų galite naudoti kelis skirtingus išmaniuosius įrenginius.

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše pasirinkite mokėjimą, kurį pageidaujate pakartoti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Pakartoti mokėjimą“.

Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše spauskite mokėjimą, į kurį norite atsakyti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Atsakyti į mokėjimą“.

Jeigu mokėjimo kortelė Jums neišduota, ji nebus atvaizduojama ir LKU mobiliojoje programėlėje. Kai tik kortelė bus išduota ir aktyvuota, ją matysite ir turimų mokėjimo kortelių sąraše.

Norint gauti iššokančius pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas, pirmiausia, asmuo turi būti sudaręs mobilios programėlės sutartį (t. y. parsisiuntęs mobiliąją programėlę ir patvirtinęs, kad susipažino su jos sąlygomis). Įjungti šią funkciją galima per mobiliąją programėlę atlikus šiuos žingsnius:

  • Pasirinkti „Meniu“ -> „Nustatymai“ -> įjungti funkciją „Mokėjimo pranešimai“.